Acum, mai mult ca niciodată, datorită pandemiei COVID-19, cred că am realizat, cu toții, că trebuie să avem un plan de afaceri.
Iar unul din punctele pe care le subliniez în discuțiile legate de conturile sociale este: nu vă puneți toate ouăle în coșul altcuiva, folosiți-vă de coșul lor, dar nu mizați totul doar pe el.
Concret: faceți-vă site propriu, nu vă bazați doar pe canalele sociale… pentru că la un moment dat s-ar putea ca efortul să fie mult prea mare și rămâneți fără nimic. La fel se întâmplă și cu platformele / aplicațiile mobile pentru delivery.
Sistem de comenzi online pentru restaurante
Dacă până la apariția pandemiei, delivery-ul era doar pentru o parte din afacerile din HoReca, odată cu apariția ei, s-a conturat din ce în ce mai tare că aceasta a devenit o necesitate. Atât pentru client cât și pentru afacere.
Aplicațiile partenere specializate pe comenziile online sunt o alternativă costisitoare. Nu mă înțelegeți greșit, nu spun să nu vă listați și acolo. Dimpotrivă, sfatul meu este să fiți prezenți pe toate canalele de vânzare. Dar, totodată, să aveți și propriul canal de vânzare, pe care să-l promovați și gestionați singuri.
Aici veți posibilitatea să controlați cheltuielile, să faceți promoții care să construiască în jurul afacerii o comunitate. Să comunicați corect cu aceasta și să-i oferiți beneficii reale.
Soluția pe care am implementat-o cu succes se comportă, din punctul de vedere al clientului, exact ca o aplicație consacrată de delivery.
Cum funcționează comanda pentru client?
Simplu. Extrem de simplu. Accesezi website-ul restaurantului (sau, în cazul în care s-a optat și pentru instalarea pe Facebook / Instagram, pagina de Facebook / Instagram) și faci comanda.
Evident că e mobile friendly, pentru că, nu-i așa, de pe mobil facem cele mai multe acțiuni în online.
Restaurant: administrarea comenzilor
Odată ce e implementat sistemul, cu meniu și toate setările de funcționare pur și simplu trebuie doar să accepți și să setezi un timp de livrare pentru comanda primită, din aplicația pe care ți-o vom instala pe tabletă / telefon mobil.
Suplimentar sistemul vine cu multe facilități pentru a ușura și automatiza procesul de primire comenzi cu livrare sau ridicare din restaurant, precomenzi și chiar rezervari de mese.
Setarea ariei de livrare cu multiple posibilități de plată a livrării. O putem seta ca pe o rază de X km de la locația fizică sau chiar să delimităm manual o arie geografică unde să aveți un cost pentru livrare și alt cost pentru o altă arie.
Unelte de marketing: cupoanele de reducere sunt doar câteva dintre facilitățile pe care le puteți implementa pentru a oferi plus valoarea celor care vor să comande prin intermediul sistemului de comenzi online pe care vi-l propun.
Credit Photo Gabrielle Henderson on Unsplash
Pingback: Restaurant Livada Cluj - The Dwarfs