Perioadă contract: 2021– 2022
ianuarie 2023
Canale comunicare: Facebook | Instagram
Creare website prezentare & magazin online: cramateodor.ro
În primă fază am preluat conturile sociale Facebook / Instagram pentru a le audita, face o strategie, ca mai apoi să le predăm și să-i instruim în a se ocupa mai departe cei de la Crama Teodor de comunicare.
Am făcut scenariul și am pus în practică și câteva ședințe foto. În momentul în care s-au anunțat premiile anului 2022, am realizate pentru ei și machete web care să ne ajute să comunicăm acest lucru
Website prezentare și vânzare
Nu am avut un manual de identitate, dar cumva ne-am regăsit în vie, cramă și vin. Ne-a fost destul de ușor să vizualizăm designul și direcția pe care să o luăm.
Ne-am dorit să fie extrem de ușor de folosit, mai ales pe mobil. Plata să se facă doar cu cardul și pentru că un bax de vin conține 6 sticle, vânzarea să se facă doar în multiplu de 6.
Zis și făcut.
