Perioadă contract: 2018 – 2023
Canale comunicare: sistemul propriu de comenzi | Facebook | Instagram | Google My Business
Livada Cluj are o istorie în piața HoReCa din Cluj-Napoca. Drept urmare, în momentul în care am semnat cu ei, am avut un punct de plecare foarte bine stabilit. Conturile sociale (Facebook, Instagram, Google My Business, TripAdvisor) și chiar website-ul erau puse la punct.
Am definit scenariul pentru ședințele foto-video și am început implementarea planului de comunicare, utilizând canalele sociale: Facebook, Instagram, Google My Business și TripAdvisor. Contul de TripAdvisor l-am setat, l-am aranjat, l-am actualizat. Acum doar îl monitorizăm.
Sistem propriu pentru delivery
Odată cu pandemia COVID-19, sistemul propriu pentru comenzi a devenit o necesitate. Având deja un website, decizia a fost mult mai simplă. L-am implementat. Au păstrat în continuare sistemele puse la dispoziție de aplicațiile mobile prezente în Cluj-Napoca (Foodpanda, Tazz by eMag, takeaway.com, Glovo).
Dar am implementat și propriul nostru sistem de comenzi, care se comportă (din punctul de vedere al localului) precum o aplicație clasică de delivery.
Este important acest aspect, pentru că astfel controlul promoțiilor, comenzilor, a tot ce ține de delivery este în mâinile localului. Și, totodată, sistemul ne-a permis să semnăm parteneriate cu influencerii locali (avem posibilitatea să setăm coduri de discount)… astfel încât clienții au doar de câștigat.
Sistem de rezervări on-line
Am implementat și un sistem de rezervări on-line pe livadacluj.ro. Pentru că, nu-i așa, câteodată îți este mai la îndemână.