Ședință foto pentru canalele sociale

O poză face cât o mie de cuvinte. Dar realizați câte puteți transmite printr-o postare care să ilustreze cuvintele prin fotografia ”corectă”?

Câteva sfaturi pe care să le luați în considerare înainte de a programa o ședință foto:

Scenariul

E extrem de important să stabiliți un script / scenariu pentru ședința foto. Să stabiliți împreună cu fotograful direcția în care vreți să mergeți, să-i dați exemple legate de rezultatul final, să știți voi, în primul rând ce vă doriți.

Astfel încât să nu pierdeți timpul în cadrul ședinței și, totodată, să aveți pregătite props-urile de care aveți nevoie pentru a ajunge acolo.

Mediul de publicare

Extrem de important. Pentru că în funcție de mediul de publicare, fotograful va ști ce format de fotografie aveți nevoie. Pe Instagram spre exemplu se recomandă fotografii format 1×1 sau 4×5 portrait.

Evident că în funcție de nevoi, același cadru poate fi surprins de către fotograf în toate formatele de care aveți nevoie.

Edit

Dacă aveți un manual de identitate, trimiteți-i o copie fotografului. Pentru că e extrem de important să știe paleta de culori pe care să o folosească. Dacă nu, discutați cu el și spuneți-i care e scopul final al acestei ședințe foto.

Fotografiile pot să fie perfecte din punct de vedere tehnic, dar dacă editare lor sau chiar textul pe care-l veți asocia ulterior nu e în concordanță cu ele, rezultatul nu va fi cel scontat.

Credit Photo Jeremy Perkins on Unsplash

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *