Strategie Social Media

Prezența pe un canal social trebuie să aibă un scop bine definit. Dacă scopul este ”păi și concurența e acolo”, sfatul nostru este să nu îți mai consumi resursele și energia. Prea multe companii postează haotic pe canalele sociale. Sunt conștiente că trebuie să fie prezente acolo, dar nu au un plan. Nu știu exact pe care dintre canale să comunice, ce anume să comunice și, mai ales, care e scopul comunicării.

Fiind conștienți de resursele pe care trebuie să le aloce o afacere pentru prezența pe fiecare canal social, luând în considerare și oportunitatea prezenței, în concordanță cu specificul afacerii, vom face un plan. Vom alege rețelele sociale care ți se potrivesc.

Vom alege strategia de comunicare care să reflecte în online, comportamentul afacerii din offline. Da, din offline. pentru că 90% din afaceri, chiar dacă își desfășoară activitatea online, au un picioruș de caracatiță care atinge și offline-ul. Iar afacerea trebuie să fie un tot unitar și să reflecte realitatea, nicidecum altceva.

 Management conturi sociale

Managementul unui cont social înseamnă mai mult decât postările pe care le facem. Da, avem o strategie, atașăm un text complementar materialului publicat, dar nu ne oprim aici.

Cifrele momentului spun că 71% dintre consumatori se așteaptă să primească răspuns în primele 5 minute din momentul în care au interacționat cu un cont social. Dacă discutăm de o nemulțumire sau chiar o situație de criză, atunci acest timp scade vertiginos, iar procentul crește.

Să nu uităm că un profil social este un canal de comunicare, atât pentru afacere, cât și pentru consumator. Suntem prezenți, participăm activ la discuții de pe profilul social al afacerii, preluăm mesajele și feedback-ul, îl transmitem mai departe către tine și rezolvăm orice situație apare sau cu care se confruntă clienții tăi. Despre care discută pe conturile sociale.

Alte servicii:

Nu știi exact de ce ai nevoie? Nicio problemă, hai să bem o cafea… fie ea și virtuală și ne lămurim împreună.