Managementul unui cont social înseamnă mai mult decât postările pe care le facem. Da, avem o strategie, atașăm un text complementar materialului publicat, dar nu ne oprim aici.

Cifrele momentului spun că 71% dintre consumatori se așteaptă să primească răspuns în primele 5 minute din momentul în care au interacționat cu un cont social. Dacă discutăm de o nemulțumire sau chiar o situație de criză, atunci acest timp scade vertiginos, iar procentul crește.

Să nu uităm că un profil social este un canal de comunicare, atât pentru afacere, cât și pentru consumator. Suntem prezenți, participăm activ la discuții de pe profilul social al afacerii, preluăm mesajele și feedback-ul, îl transmitem mai departe către tine și rezolvăm orice situație apare sau cu care se confruntă clienții tăi. Despre care discută pe conturile sociale.

Alte servicii:

Nu știi exact de ce ai nevoie? Nicio problemă, hai să bem o cafea… fie ea și virtuală și ne lămurim împreună.